DRYGT

Inte bloggat på en vecka, men inte bara jag som haft de problemet! Störigt men men. Mycket har hänt på bara en vecka kmr inte ihåg allt men både bra och mindre bra. Skulle vart ledig men valde att hjälpa till ist och de va mindre kul när de bara gått skit rentutsagt..Har inte kunnat fokusera på de jag gjort och bara vart allmänt borta. Imorron är jag ledig iaf och de lutar mot utgång! Jag behöver ny energi så borde ju chilla men är näästan helt ledig i helgen så det är Lungt!

Skäms lite över min sjukt dåliga prestationsnivå den här veckan men sånt händer.

Min BÄBIS har flyttat till malmööö, varfööör?? Känns lite jobbigt och kmr sakna henne men verkar som de blri dessto mer telefonkontakt  så de är bara bra :) Älsklin bebis kameeelen löves you. Hoppas du har det bäst där neere och va inte ledsen jag kmr snart och då blir det top. Glöm inte toopshop hahah

Allt för nuu..

Veckan citat: Hon är av hon är på, hon är salt hon är sött.

Kommentarer
Postat av: Klaara

jag saknar dig bääääbis kamäl så kom hit nu så jag slipper vara ensam gävleborgare / sthlmare här nere haha. LOVE you back!

2008-04-03 @ 22:02:36
URL: http://emporio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0