PANIK!

Åh nuuu fan har jag vart blond! Jag kommer tillbaka från farsta med robert och låser upp dörren när jag hör alarmet dra igång! OH SHIT! tänker jag och slänger mobilen, skorna och jackan på golvet, spriiinger upp till övervåningen, tänkandes åh nej åh nej åh nej åjh nej! Vad har jag gjor nu!!??? Alarmet var inte igång när jag gick, hade älsklings käre bror vart hemma en sväng? Skit samma larmet går och jag vet inte om jag ska ringa brodern eller älskling eller om jag ska gå över till grannen?
 
Men i panik att älsklings nummer är de enda jag kan utan till så ringer jag honom med gråten i halsen eftresom larmet blir bara värre! Och han hör inte vad jag säger så tillslut står jag och skriker med tårarna sprutandes nerför kinderna och han säger bara lungt, går ner till larmet, slå in kod ****** PIP. och sen kommer nån att ringa dig snart så då upppger du nummret och säger vad du heter och att du är min flickvän.  OK tänker jag, så efter jag stängt av larmet känner jag mig ganska dum men lättad. Kul var iaf inte! 

Herregud! Pulshöjaren för idag kan man lungt påstå. Ville bara dela med mig av mina pinsama bravader ihopp om att jag inte är den enda klumpern i världen??

Den bästa delen är att han så¨klart måste ringa sin pappa och berätta HAHAHAHAHAHAHA UNDERBART! men smällen man får ta när man heter Sofie.

Kommentarer
Postat av: Moa

ÅÅÅÅHHHH! yes i'm avis!!!!
ja men hallå, vi måste ta tag i det här! nästa vecka? när kan du? :) PUSS!

2007-09-21 @ 16:47:02
URL: http://gunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0