LÄXOR, BANAN OCH PRAT

Jahapp. nu sitter jag här, fullt med läxor och en massa papper. Har fått i läxa ( bara EN av läxorna) att skriva om den äldsta skriften samt dess författare plus vem den äldsta författarinnan är? och söker man på nätet är de nästintill omöjligt för de går bara inte! Och min syrra ba " men de kan man ju inte veta! vilken dum läxa". Och jag håller med henne..................högst ovanligt.

Så jag får ta hjälp av uppslagsboken, och de blir en tur till biblioteket, whohoo!! PRECIS vad jag äääälskar att göra på en ledig dag. ( får ej baka nu för måste ta ett prov eftersom jag vart utanför norden fler en 2 dagar).

Sen de där med höstjacka har jag inte hunnit med riktigt, så de får oxå bli en del shopping imorron, whohoo!! ( DET var ett seriöst whoho! man kan ju misstolka;) )

Skolan idag var allmänt vanlig och helt ok förutom at alla är så himlans sjuka. Ink. MOI. Det är super jobbigt för måste sluta andas när nån bakterie hostar, vilket är typ varje sekund så om jag vill skippa bli medvetslös pga. luftnöd så måste jag hitta något mer effektivt sätt.........................Great!

Ledsen att jag inte vart så väldigt engagerad i bloggen på ett tag men de kommer nya tag!

                               


image191


Kommentarer
Postat av: Moa

dålig uppdatering här ;)

2007-09-18 @ 17:49:10
URL: http://gunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0