KODEN DU ANVÄNDER ÄR SPÄRRAD

WTF!??? Nu kan jag inte kolla på nätet vad min lön är denna månad. Nån som vet varför en kod blir spärrad?? Jag som hoppa över att titta på bankomaten bara för jag tänkte kolla på nätet..MEN DE GICK INTE! haha fan va typiskt men får kolla det sen då och ringa banken lr någe.

Hade en sjukt skön dag men naturkunskap på morronen. Vi hade ett litet läxförhör och tror inte jag får IG iaf så de är posotivt. Fick oxå reda på att jag hade alla rätt på förra " provet" hihi. Inget att bli ledsen över juuuee; )

Ska väl plugga lite SV och googla en aning..

Måste bli bättre på att fota mina senaste inköp, men är man lat så är man! Finns de någe piller mot det kanske??

Update senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0