I HAD THE TIME OF MY LIFE

Best vaccation ever! Åh måste bara berätta lite om Turkiet. Det var den bästa semestern nånsin! HAde dåligt väder EN dag och det kom runt fyra nån gångs så vi hade hunnit bada och sola hela dagen iaf. Varje kväll gick vi på stan eller ner till hamnen och åt middag, mysigaste kvällarna i mitt liv! Sen kom vi tillbaka till hotellrummet och spela kort, drack vin och hade sjukt kul tillsamans. Inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge!  Och på eftermiddan efter vi dushat av alla sand och salt så tog vi alltid en välbehövd tupplur...som ibland resulterade i att vi vkna mycket senare än tänkt. Men de gjorde det bara mysigare att gå ut och äta.

Vi han se mycket roligt folk och prata med en massa människor och shoppingen var så klockren! Drack en godaste drinken i välrdshistorien nämligen MARGURITA strawberry. Jag brände mig INTE ( som ni kanske kan lista ut så var de en lööögn, men är man svensk och blek så ). Vattnet var sådär precis lagom skönt så de svalkade men inte i närheten av kallt.

Sista kvällen blev vi fotade nere på stranden i solnedgången av en profissonell fotograf, väldigt nöjd med bilderna men de är privat.
Det bästa var nog att få ha Älskling HELT för mig själv i en HEEl väcka hihi. Oförglömligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0