Han, Jag och............................alla andra

MM jätte kul...man bestämmer att ikväll är de bara Du och Jag. Och sen tydligen ALLA ANDRA. Och då undrar ni kanske varför jag blir sur för en sån lite fjutt sak? JOoOoO de ska jag ta och tala om. Igår ville jag vara själv men då lät de såhär " men de är bara idag jag har ledigt eftersom jag jobbar på söndag och då vill jag vara med mina kompisar, imorron kan vi vara själva" OOOKKKKK tänker jag. Och utan att de händer ett skiiit rent ut sagt så förstår jag honom med. Om det inte vore för att IKVÄLL som i VÅR kväll så dyker det upp nånting som han bara måååste vara med på...............................som vanligt.

Det har alldti varit så att jag får tjata mig till en mysig hemma kväll, medans man hör om alla kompisar och deras mysiga hemmakvällAAARRRR. Och grejjen är att han faktist tycker om de NÄR DE VÄL HÄNDER. Och jag blir så trött på det! Hans kompisar ( en, nämner inga namn) måste börja tröttna på att jag är med hela tiden. Men det är endast för jag vill vara med honom och om det betyder att hans kompisar allttid är med så FINE. Men inte hur länge som helst.............................................Och tar jag upp det så blir det bättre ett tag och sen som vanligt. Orkar inge mer nu. BLIR TOKIG. vad ska jag göra??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är väl ingen hund;)

2007-09-22 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0