GRÖNT TÉ, PLUGG och KLUBBA

Jaa gick upp lite för tidigt idag med tanken på sovmorronen. Men tänkte plugga till ett prov som jag inte ens är säker på att vi har idag. Men hellre det än att bli överraskad med provet. Och nu sitter jag här och väntar på att bussen ska gå snart...vill inte komma förtidigt och behöva vänta på alla juue. Haha oj va nördigt att gå upp såhär tidigt när jag har SOVMORGON men kunde iaf inte sova så de va lika bra.

Drack ett supergott grönt té imorse till mina rostisar och till efterätt en klubba hihi. Lite morgons lyx. Idag har vi iaf bara lååånga lektioner och de är ju såå tråkigt men va ska man göra?

Men nu måste jag gå!

Kommentarer
Postat av: Moa

haha börjar du bli gammal och glömsk? ;)
men vet du, jag kom på en sak som kanske är bättre.. vad gör du på lördag förmiddag? vi kanske kan ta en fika då ist så slipper vi stressa? :D om det funkar för dig? :)

2007-09-26 @ 18:13:23
URL: http://gunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0