FÖRKYLD

Efter flyresan hem som var i ca 15 C på planet så är jag nu dunder förkyld. Åh de är så himlasn härligt, jag har inte tid att bli förkyld och ingen lust heller. Men vad ska man göra? Stannade hemma idag men tänker gå imorron och efter det tänker jag gå på trenchcoat jakt i stan! Måste ha en ny höst jacka nu när hösten anlänt ( älskar det).

Hösten är en av mina favorit årstider med alla mysiga färger och hötskläder, kyliga mornar, varm choklad, höst lukter och massor med annat!

Har även bilder från Turikiet på lager, de kommer alldeles strax! Måste bara hitta tiden för att lägga upp dom. Vi blev faktist proffs fotade sista kvällen på stranden, så även de bilderna kommer att visas. Önskar att ni kunde se hur brun och fin min mage är hihi (A)

Update senare...

Kommentarer
Postat av: M

Jag vette fasiken ifall hösten är så mycket att ha, den varma chokladen kan väl vara något.
Hoppas att du haft en grym resa=)
/M

2007-09-10 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0