14 MIL, INGEN DEAL.

Ok uppdatering från igår.

Vi åkte 14 mil samanlagt för att hämta en fyrhjuling på R's land. Det var kul för jag älskar att åka bil, men kom hem två timmar senare, alltså kl 12 och Älksling som skulle upp och jobba tidigt imorse kunde ju inte vara uppe hur länge som helst. Och jag hade uppskattat en skön kväll me Han,Jag och en bra film plus lite kaffe och nånting gott. Och de tyckte han skulle passa bra ikväll men de är SÖNDAGSkväll och lika med en vanlig vardagskväll. Jag känner mig inte spec avslappnad eftersom de är skola imorron och vill inte vara uppe försent. Men ska inte gnälla mer, ibland blir det bara såhär : ) And that's That.

Så idag blir det nog att kolla på lite fyrhjuling och sen vet jag inte faktist. Har lite läxor att göra men tänker ta dom imorron efter skolan och njuuta av den lilla helg som är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0