SMILE AND WAVE

 Varför bryr du dig om va skriver på min blogg? Skit i och läs istället. Förresten gör ju du samma sak lr hur? som du säger "PALLA" kommentera som anonym om du nu är så mogen.






Över till lite roligare saker. I lördags hade vi tjejmiddan och jag och M gjorde maten, dukade och fixa mysfaktorn så när alla kom var de bara att öppna vin flaskorna och börja kvällen. J hade med sig singstar och gitarr hero. Hade en super kul kväll och en massa skratt plus lite gamla minnen. Maten som blev taco kunde inte blivit bättre men eftersom J och J ( de andra fick inte så mycket chips men mer mat ) hade kommit lite tidigare och tillsammans slukat tortilla chipsen ( jag och M  åt nog lite oxå ) så blev de lite mat över men skit samma för kvällen blev otroligt lyckad!!

Sen igår va jag och älskling på taxinge slott och fikade. Dom hade inrett så fint med massa löv och pumpor som låg på bordet. Sen åkte vi direkt hem för att hämta hans bror och vidare till M som nyss fyllt år och tagigt körkoret. Där hade dom tänt en brasa och kunde nog setat där hela kvällen tillsammasn me allihopa.  Och efetr det åkte vi till älsklings kusiner där T fyllde år så vi åt middag ( världens godaste lasagne ) sen när efterätten kom fanns de inte mycket plats kvar så fick hoppa den haha! Så direkt efter de åkte vi till bion för att möta alla andra och se The kingdom, sjukt bra film!

Så allt som allt blev de en rolig helg med bara en massa vänner och bekanta, kunde inte må bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0