SAM PROV OCH EN HÄRLIG DAG

Så imorron är det ganska stort prov på idiologier, whoho! haha inte riktigt så kul men måste.

Kände bara en sån lättnad idag. och naturkunskapen gick jätte bra. På bild lektionen fick vi hålla på me lera och blev ganska nöjd med min skål, men lilla Lotta tappa tålamodet haha sötis.

På vägen hem gick jag förbi M i gallerian och köpte en latte + en super god brownie! Vi prata lite om vilke helg som passa bäst för middan. Sen tyckte jag att hon måste se The holiday som hon tydligen har missat ( ??????? ) och vem borde hon titta på den med än mig hihi (A) Så vi bestämde att höras lite senare i veckan och stämma träff med en stor godispåse och höst mys. De påminde mig att jag måste höra me J när hon är ledig och vad hon tyckte om mitt  och M's middags förslag. Sen får hon ringa E och så frå hon ring J osv, haha är man lat så är man.

Jobbar dock i helgen:( men de löser sig!

Ska väl börja plugga snart.................................blää(A)

Kommentarer
Postat av: Moa

Vi måste hitta en dag! the big problem är bara att jag jobbar alla dagar eftr skolan typ ;/ men vi hittar en helg? denna helg kommer min kusin från gbg till mig, så det går nog inte så bra, mennästa kanske? PUSS

2007-10-10 @ 07:46:10
URL: http://gunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0