ROCKY, EN HUND

Åhh idag är jag hundvakt!  hihi  såå himla sööt hund, var nyss ute me honom tog en timmes lång prommenad i höstlöven och bara njöt. Det var precis lagom kallt och behövde tänka lite fritt som man gör när man promenerar. Ett bra tips för djurmänniskor som vill komma igång me träningen, Rasta hunden! haha för mig är de bara ett ytterligare plus med att skaffa hund förutom allt de andra.

Älskar hösten!   image233

Jobbade ju idag och igpr var de tänkt att bli en lugn tjejkväll me tacos och film och sluta me lite för mycket att dricka när jag kom tillbaka och TÄNKTE gå och sova haha!  Men så blev de inte...ett under att jag ens kunde vakna när klockan ringde efter två timmar..:/

Ikväll är de bio som är planerat och möjligen middag hos L, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0