REPLY

Det finns många sidor och åsikter på den här punkten. Jag är inte emot invandringen men jag är emot rasimen och då emnar jag från båda håll. Invandrarna är precis lika mycket rasister som vi svenskar är. Jag gillar iden om att ta in nya arbetskrafter och jag är för utvecklingen men de är skillnad på arbetskraft och arbetskraft.Sossarna var inte perfekta men de är inte moderaterna heller men nånstan gör dom ju ett bra jobb eftersom många har röstat på dom. Förr var de ju så att var man inte egen företagare var man i princip sosse och hade man eget företag var man moderat. Nu röstar man inte riktigt likadant längre. Men jag tror de många stör sig på är att folk som oftast är födda i en välbergad familj och lever hyfsat oberoende av pengar, långt ifrån slummen, får bestämma över sånt dom aldrig upplevt på den nivån för att ha insikten dom behöver. Det är ju inte många som bott i förorten och har en riktig makt position i riksdagen.

Moderaterna har gjort mycket bra men de finns fortfarande många löften som fortfarande är löften. Fast så brukar det vara med de flesta partier. Jag är ingen expert men har åsikter precis som alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0