POWERWALK oc KAFFE

I onsdags skulle alla killar samlas igen och disskutera alpen resan, så jag och L tog en behövlig powerwalk. Det va ganska kyligt men såå skönt! Och L förstår alltid mina problem och kan även säga till när jag är den som har fel. Efter att ha pratat me dig kändes allt såå mycket bättre, tack! Sen när vi kom tillbaka satt killarna fortfarande och prata medans vi gjorde lite kaffe och titta på greys anatomy, myysigt!

Hoppas du vet att jag verkligen uppskattar dig som kompis, glad att vi träffast:)

Nu sitter jag mest och väntar på att bussem ska gå. Ska möta Frank ( inte hennes riktiga namn ) vid skanstull för att kolla piercingen, de är två veckors kollen. Sen åker vi till skolan för att dekorera tarten vi gjorde igår och provsmaka mmm!

Kommentarer
Postat av: Moa

vi är sämst på det här med planering sofie.. haha :D

2007-10-14 @ 16:25:41
URL: http://gunke.blogg.se
Postat av: Nadia

vart har du piercat dig?:P

2007-10-15 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0