LONG TIME NO SEE

åh nu va de längesen jag skrev:( Sry! Men älskling började bli lite irritrerad över hur mycket jag satt framför datan haha men jag är tillbaka! I helgen skulle de ju bli lite nya grejjer på bloggen men de kommer ta lite tid..men den som väntar på någe gott! ........................( väntar alltid för länge )

I helgen har jag vart me S, vi åt middag och titta på film, super mysigt! Ätit mig mätt på godis kan man ju säga hihi. Sen har jag vart hos några andra kompisar och haft en jäätte mysigt och skön helg..ganska lugn men jga har behövt det haha!

Längtar tillpraktiken nuuu, imorron! Men bara för första veckan va bra ska man inte ta för givet att andra är det..right? Fast hoppas jag får jobba me Kristin hon är så snäll!

Thats all for now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0