KANSKE EN SPIRAL??

hihi va kul de låter EN SPIRAL!? Men alltså en kopparspiral istället för p-piller, kan de va någe? Utan hormoner och sånt skit för de räcker me dom jag har haha! Nån som veeet hur de är? Är lite rädd för själva ingreppet bara har hört att de gör jääääätte ont! Och de vill jag ju inte:/ 

Idag börja jag nio och sluta 2 hihi roligt! Var med Annika och hon är jätte snälll=) Vi han klart med allt idag och lite till så de va skönt...stanna lite längre än jag behövde men de va bara kul.

Haft lite ont i magen idag oxå fast inte så mycket så att jag var tvungen och gå hem, tog en alvedon innan jag börja så de va nog smaaart ;P

image232En spiral någon??


Kommentarer
Postat av: Jen

okej! tack för tipset :)

2007-10-25 @ 20:20:32
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag råder till att fortsätta med p-piller. Det finns miljontals saker som kan gå fel och "där nere" vill man ju inte att det ska bli problem?

Kanske du inte kan vara med martin helt plötsligt :S vem vet..

2007-10-26 @ 14:59:44
URL: http://sandrakarolina.blogg.se
Postat av: Tessie

verkligen dela med dig av sådana där saker, urskämmigt ju.. =/

2007-10-26 @ 17:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0