GÄSTBLOGGARE

Ska snart åka till praktiken och eftersom jag inte vill lämna min käre blogg helt oskriven så har jag fixat en gäst bloggare nämligen Älsklingen! hihi fick tvinga honom lite men loovar att påmmina hononm så vi får se hur de går!
Lämna gärna lite tips till honom eftrsom han är helt ny på de här och va inte för hårda.....(A)


Igår var iaf jätte rolig! Fick jobba me en tjej som heter Kristin och hon va jätte trevligt. Tiden gick ganska snabbt och får ju middag där så de va super gott me lite potatis gratäng och lövbiff ( tror jag de vaaa??  ) och sen choklad glass med mandel flarn till efterrätt som fick bli förrätt haha! Sen kom en annan praktikant fram till mig och hon kommer från SKÅNE och man måste bara älska skånska, spec i den här branchen. Skönt och veta att jag inte är den enda utan nån clue på stället.

Lite smått orolig va älskling kommer skriva men de blir nog bra......lr inte :/ Men iaf ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0