FORTFARANDE SJUK

Jag var helt inställd på att gå till skolan, göra provet, och va frisk! Men neeej inte då, coh nu har man rest! men spelar ingen roll hur jag mår imorron för tänker gå, även fast de är fredag och göra SV B provet.

Gaaahhh jag blir så trött på människor som bara förväntar sig en massa saker av andra och lever man inte upp till deras "krav" är man körd! Ena dagen kan de vara jätte bra och andra så är nånting "fel". Jag kan erkännam mina misstag men tänker inte ursäkta mig för den jag är. Om andra inte kan göra samma sak har dom ingen rätt att klaga heller. För ingen är perfekt och vissa måste inse att de inte heller är det.

Hoppas iaf att jag hinner bli frisk till helgen, för dansa&parta står på menyn och de är precis vad jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0