FÖRFEST,PARTY OCH BERZELI

Vet ej hur man stavar det men iaf (A)

Ni udrar nog hur sjuk jag egentligen vart i veckan men jag kände mig " pigg " are på länge och efter sutti hemma i tre dagar kände jag att utgång var de absoluta rätta.............................typ -

Men de börja me förkrök hos B som fyllde år, grattis! Och redan där var de sjuk skön stämmning och bara härliga människor! Så lite asti, öl och tilltaggning senare drar vi in ( ca 25 - 30 pers ) för att göra stan osäker.  Dom jag går med, bla min bror är så klart sist in för man måste ju såklart vänta på alla. Sen kom den stora frågan " vart ska vi?? ". Och de blev nuvarande candy. Helt OK ställe, lite trångt kanske men de är ju bara mys poäng.

Tror inte jag stog still eller satt ner nån gång haha! Hade så sjukt kul och dansa av mig en aning. Var jätte jätte kul och träffa lite äldre kompisar som jag gått med från 2 - 6. Och massa nytt såklart!

Precis vad jag behövde!

Älskar att festa me de här människorna, dom är så lätta att prata med och bara sjuuuukt roliga!! Tro de eller ej men tycker bara de är exrta kul att de va min bror jag hänge på. Han har koll på mig och ingen gör de bättre<3

Kan bara beskriva kvällen som BÄST, och lite till.

Men gör man någe sånt här inte helt frisk får man konsekvenser och min hals idag känns INTE 100%....men de var de absolut värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0