FÖR SÅ ÄR DET.

Ok ska vi tala om att VÄXA UPP`? Har man växt upp som du tycker att alla ska eftrsom bara Du" gjort det" . Då ska man kunna inse när man själv gjort någe fel och bidragit till ett bråk eller tjafs. Och kunna erkänna det inför andra.  Men enligt dig är de aldrig Dig de är fel bara andra. Folk skulle bara veta allt skit du säger. Du kan vända alla emot mig och göra va fan du vill men DET bevisar bara hur sjukt omogen du är egentligen.

Och du tycker de är ok att du får säga precis va fan du vill men ingen annan för då blir det ett jävla liv.
 
Och du tycker jag är bra på att bli av me kompisar? MM men dina " vänner" är mer rädda för att säga vad dom tycker till dig för du blir så jävla lätt irriterad och dryg, fast är de vad du kallar vänner så SYND för dig. Jag har kompisar som inte är rädda för att säga vad dom tycker och DET ÄR ÄKTA vänskap som håller år efter ååår och som man säga saker till utan att dom vänder ryggen på två sekunder. Jag orkar inte slösa tid på falska människor som inte " växt upp" när de finns riktigt underbara människor som  man kan lita på i alla väder. Dom betyder 1000 ggr mer än några ögontjänare nånsin kommer göra.
 
An inconvenient truth ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

men shit låt det vara du är ju lika omogen isf som skrver ut det på din blogg!

2007-10-15 @ 13:04:58
Postat av: Anonym

"Jag orkar inte slösa tid på falska människor"
Jasså så det säger du?
Det är nog svårt att hitta nån som är falskare än dig S ...

2007-10-15 @ 13:58:18
Postat av: madeleine

varför skulle jag inte skriva ut mitt namn? antar attt det är mig du menar med allt detta, ta reda på sanningen först innan du anklagar någon.. igen

2007-10-16 @ 13:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0