DAG TRE

fortfarande sjuk....längsen jag var sjuk så här läge faktist. Men just idag har jag faktist ingen lust att gå till skolan heller och de är inte pga DET. Men har kommit på att jag är nog fan överkänslig, kan vara lite för jag slutat äta mina p-piller men ivanliga fall är de nog så oxå. Jag är en sån som kan ta åt mig av allt i princip! Och varför ska man göra de? ingen aning men tar man saker för personligt blir de så.

Om en person är dum så den bara de för JAG uppfattar den dum, man borde inte stanna upp och reflektera över sånna tråkiga saker. Man borde lägga mer energi på de som är kul och gör en glad. Så jag har gjort ett löfte att sluta vara så himla känslig för de tjänar inget till. Finns nog ingen som gråter så lätt som jag haha! ak vara till en film eller en artikel eller att nån är snäll, eller dum. Och de är utmattande. SO NO MORE.

Man kan inte leva sitt liv depending on others to make you happy. För ibland finns dom inte där och vadå? ska man vara ledsen varje gång? Nej verkligen inte! Men man måste kunna låta nån göra en glad och bli glad för de små sakerna.

Tack M för att du fick mig inse de...jag behövde lite insikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0