BORED OUT MY MIND

Idag började och slutade skoldagen men naturkunskap. Och imorse var de inte spec motivireande att gå upp tidigt och åka lååång låångt till skolan för en lektion! Tar längre tid att ta sig dit och hem igen än själva lektions tiden. Men jag gjorde det iaf! Så duktig är jag haha

På fredag skulle M och A komma på middag men de avboka, nånting kom upp..lite tråkigt. Hade sett fram emot och bjuda dom på min super goda vitchoklad pannacotta och hallon. Men de får bli en annan gång! Finns säker nån fest jag kan roa mig med...fick nyligen ett sms av S och han tyckte jag skulle tvinga min bror att ta med mig på fest nästa gång och vad är bättre än fredag?

Har piercat naveln oxå! M följde med och fick se en smått hysterisk Sofie när klockan närmade sig dax att göra HÅL i min navel som redan är ett HÅL....Fast de gick så bra så. Har alltid vela göra de och nu när jag är 18år så fick de bli så, hur fjortis de än är! För de beror ju oxå på personen....

I helgen blir de utgång! Lite middag och förkrök på de och de är som upplagt för en rolig kväll mitt i helgen. Längtar!

Idag är det blekning av utväxt och klippning på " att göra listan". Håller på att bestämma mig om jag vill bli brun igen eller låta de va blont....To be continued.................................

Det va allt för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0