STADS PROMENAD

Åh äntligen hemma! Börja jobba vid sex och efter jag slutat mötte jag upp med S runt 11 för lunch och eftermiddags shopping. Vädret var väl helt ok, men skulle velat haft en moln fri himmel för en gångs skull.

Vi gick runt i stan lite för att spana in det perfekta lunchstället, efter mycket om och men beslöt vi oss för sandy's på stureplan. Jag tog en tonfisk wrap, mums! Mycket skratt blev det och efter vi låtit maten smälta lite gick vi vidare till sturegallerian. Tog en sväng in på MQ där dom hade super rea. Hitta faktist inget spec kul, lite chockad I must say.

Lite smått besviken, men med mina underkläds fynd i ena påsen så var jag nöjd allafall. S hittade inget kul hon heller, ännu mer chockad haha!

Vi strosa runt i stan ett tag, och letade efter en jätte söt klänning S ville ha i svart men hon hittade bara grått.Så ibland får man nöja sig med det man har och se det positiva med saken.

En hel del motion har jag nog fått idag, välbehövt! Idag var en såndär skön dag och jag har bara njutit av det trevliga sällskapet, tack så jätte mycket gumman!  ♥

Nej nu måste jag gå och vila mina stackars små fötter, dom förtjänar det!   image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0