Sol och Regn.

ååh ibland blir man bara så trött på det svenska sommrarna. Förra året var de hur bra som helst och bara någon enstaka regndag. Men jag måste erkänna att de är himla mys med regninga dagar och smattrande mot fönstren, Det är det här fram och tillbaka hela tiden som gör mig galen!

Men nu ska vi inte klaga, fick en underbar soldag me S vid havet och båtarna. Hon var ju såklart först i men efter lite eftertanke så blev de en simtur iaf. Och blåste gjorde det! men jag anar en liten bränna, så jag är supernöjd.Vi hade med oss lite picknick i form av pannkakor med grädde och sylt, mysigt!

Så idag, efter jobbet var de planerat stadspromenad med lunch och en tur till Tallship nere vid skeppsbron, men "do to" regn och mörka moln så kändes pannkaks fest hemma lite mer lockande. Min älskling är mästerkocken av oss så han får sköta stekandet medans jag passar på och bloggar. * 

                                                                 image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0