SO TIRED

Är så grymt trött, men vill inte somna för då kmr jag inte kunna sova inatt. Så jag tänkte sitta här vid datan lite och göra den sällskap. Vad gör en mer pigg än lite surfing haha! vilket jag skriver med lite ironi.

Det är helt sjukt hur fort sommaren har gått. Hade hoppats på bättre väder men efter förra året tyckte väl väder gudarna att vo blev bortskämda och klaga lite för mkt kanske? Jag som hade planerat att ligga i solen och steka, få en fin bränna lagom till skolan och bara ha det allmänt sommrigt. Med en drink i handen såklart!

Och jag hade planerat en hel del  mer glassätande. Några st har de väl blivt;) men långt ifrån så många jag hade fantiserat om. Hade tänk varva GB's glass sortimen MINST två ggr! men icke...
  
         image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0