JUST FOR YOU

Efter mitt förra inlägg så vill jag änga det här till att tacka några av mina bästa vänner M och S.

M är en av mina absolut äldsta kompisar och vi bor lång ifrån varandra men när vi väl träffas så är det som ingen tid har passert. Jag kan alltid ringa och ibland räcker det med att bara tänka på hur mycket hon betyder för mig så blir jag lugn. Det kommer bara goda råd och vilja från henne. Tack ♥

S och jag har mycket historia i vårt bagage. Vi har bråkat och blivit sams. Vi har glidit isär och hittat varandra igen. Vi har skrattat och ätit en hel det godis ihop. Hon förstår som ingen annan. Och ibland händer det att tiden går emellan våra möten men jag vet alltid att hon finns där. Och även Du betyder massor massor. Glöm aldrig bort det.

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0