I Dare you!


Min kära kompis S tyckte jag skulle lära mig nåntning om mig själv, eller? så jag antar hennes utmaning att komma på 6 lite smått underliga saker man gör, utan att tänka på! Och den första plus den sista hade jag själv velat lägga till på listan men får komma på någonting annat.

♥ Jag får ont i huvudet  när det är regn pågång.
♥ Jag nynnar och låter när jag äter god mat.
♥ Jag blir sömning så fort jag sätter mig i en bil.
♥ Jag kan inte sitta still eller vara tyst när jag hör en MJ låt.
♥  Jag blir alltid glad av choklad.

Sådär, det tog ett tag men fick till det tillslut iaf. En kul grejj att göra såhär på regninga dagar. Tack S, det var väldigt lärorikt faktist.
                                                                      image10




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0