Godmorgon!

Efter att vi ätit så begav vi oss ut till vattnet för lite vattenskoter, och efter nån timmes åkning så börja de spöregna och då menar jag verkligen spöregna! så det var bara upp på släpet och åka hem.

Väl hemma efter en sväng på ikea (köpte massor med fina ljus,ett med choklad doft) och ica så tänkte vi ta en tupplur innan vi börja med maten. Lite små förvirrad vaknar jag till och tittar ut, så är de mörkt! och jag trode nån ställt om klockan fel för den stod på halv elva.Mysigt iaf! Våra kompisar var nästan påvåg att efterlysa oss eftersom ingen av oss svarade på mobilen haha.


Och nu har vi börjat med maten och ska strx trycka på en film. Vet ej hur det här kommer gå när jag ska jobba imorgon kl 07.00. Spännande att se.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0