At last!

Nu har jag äntligen skaffat en blogg! Trodde aldrig jag skulle börja med det här, men det verkar kul så jag ger det ett försök!

Kanske ska säga Hej, och berätta lite om mig själv. Jag är 18 år och utbildar mig till konditor. Jag älskar min pojkvän och mina vänner, sen är sol heller aldrig fel! Är oftast en pratsam sak och tycker om att träffa nytt folk.

Hanie, de första ordet i mitt namn är ett smeknamn at en kompis i kanada som är en blandning av mina absoluta favorit artister och mitt eget namn, så klura på den ni;) Och de uttalas " Honey" .

Min helt otroligt fina header är gjord av en av mina bästaste och sötaste kompisar , Sandra som jag har länk till på sidan om ni vill spana in henne händelserika blogg!

Ush va långt de här blev men de kmr mer sen. Finns ju inte så mkt annat att göra på en sån här regning dag.

Det var nog allt för nu, Ha de bäst ♦                                     


                image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0