YOU'VE GOT MAIL

Kom och tänka på en av mina favorit filmer, You've got mail, med Meg ryan och Tom Hanks. Dom spelar så otroligt bra i den här mysiga må-bra filmen!  Den är rolig, romantisk och mysigt helt enkelt. Och så utspelar sig det mesta på hösten, min favorit årstid.

Den handlar om en tjej som jobbar i en bokhandel som hon tagigt över efter hennes mammas död. Hon delar lägenhet med sin något tråkiga sambo, samt en e-mail flört.  Hon blir mer och mer nyfiken på mystrie man och beslutar sig för att träffa honom. Det går som det går och dom träffas inte eftersom Han är ägaren av den nya stora bok kjedjan som är påväg att köpa upp Hennes lilla bokhandel. Dom är alltså konkurrenter och hon förlorar.

Han talar inte om att han vet vem hon är eftersom han börjar gilla henne och dom fortsätter maila. Och nu har jag snart berättat hela filmen haha! men den slutar jätte bra och man blir så glad av den. Jag har en öm punkt för Meg ryan hur klyschigt det än låter så måste jag erkänna. Kan rekomendera för er som inte sett den än!

                                                                            image43


                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0