UTMANAD AV GUNKE

OK, GAME TIME!  Tack Moa för den roliga utmaningen, fårse vad för hemligheter som tittar fram ( haha låter mer spännande än what you're about to find out )

Regler:

♦ Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.

♦ Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.

♦ I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

Mina fakta/vanor:

♥ Bodde i Älvsjö fram tills jag började 2:an i Malmsjö.

♥ Har en dröm om att börja dansa streat, dansa när jag var mindre men slutade av nån konstig anldening.

♥ Måste erkänna att jag är LILLASYSTER även fast jag har en tvilling, eftersom hela 20 MIN skilljer.

♥ När jag tänker så är det oftast på ENG för jag tycker allt låter bättre då. Skulle vilja ha de som första språk.

♥ Skrev dagbok under en tiiid(??)...många tankar som INTE får komma ut haha!

♥ Träffat Hanson( ni vet Mmm bop) på flygplatsen i 9:an, sett Linda Rosing, Robbinson Robban, Liza Marklund Och MOA GUNKE ;)
♥ Sjunger i dushen men vem gör inte det? skillnaden är jag faktist tror att de låter bra.

♥ brukar sno amreican cookies från jobbet.


Har lite brottom så skriver  vilka jag utmanar senare!


Kommentarer
Postat av: Moa

jaa du har träffat mig baby ;D moahah
ses snart i hope!!

2007-08-24 @ 17:41:30
URL: http://gunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0