TRÖTTER

Hej allihopa! Har jobbat idag, mycket roligt som vanligt haha! Var iaf på fest igår oxå och kvällen är den mest lyckad på länge. Drack sådär lagom mycket och kanske lite för lite tom, men hellre de än tvärtom. Tänkte att jag går hem i hyvsad tid så jag skulle klara av mina uppgifter idag, till min stora förvnåning kunde jag knappt somna! Jag var heelt klarvaken, och efter ett par timmar lyckades jag iaf. Sen vid halv tre kom min käre bror in och väckte mig för han ville prata lite. Inte kunde jag somna om sen inte! grrr* vågade inte titta på klockan för att se hur lång tid innan den ringde, men behövde inte vänta länge. Så väl på jobbet tänker jag, De går bra, Jag jobbar, Jag är inte trött, De går bra, Jag jobbar, Jag är inte......zzzzz.Och Började känna ögonen slockna och kroppen kändes tung och jag började fantisera om min vaaarma, sköööna säng där hemma. Så mycket för  " jag är inte trött " haha! Helt underbart sen att få komma hem och SOVA. Men det var ju lite dumt nu kom jag på........hur ska jag somna ikväll?

image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0