TILLBAKA!

 heej! har vart lite blogg torka ett tag, ledsen för det men nu är jag tilbaka med en massa nya bilder!

Har varit på älsklings land och myst. Vi kom dit i torsdags kväll, och en folksamling va där så vi blev inte helt själva första kvällen. Nästa dag åkte vi in till Linde och gick i affärer trots det dåliga vädret. Vi tog även en välförtjänt fika!

        Älskling och jag vid Preem, påväg mot avlsappningen och jag tog med mig lite gott till bilresan.


Efter middagen så åkte hans mammi hem och äntligen var det bara vi. Kände att en fisketur i kanalen skulle sitta fint, ( rättare sagt, älskling gjorde det ). Mörkt var det när vi började och mörkare blev det! Måste erkänna att jag är lte mörkrädd så vi började röra oss hem efter ett tag.

   Det regnade tom! hihi lite spookey. Hade även på mig en otroligt väl stylad outfit.


Nästa dag vaknade vi runt 12.00 och det var mulet! jätte tråkigt, fast efter vi ätit frukost så sprack allt upp och solen kom fram. Mysigt! Glada som vi var så kände vi hettan komma och jag la mig vid stranden och solade lite. Älskling ställde sig på bryggan och börja fiska. Efter ett tag så ville jag bada men det är ju inge kul och göra det själv, så lurade med mig badkrukan.

Sen precis innan vi skulle hoppa i vattnet så nappar det och en jädda sitter på kroken!

               

Efter allt fiskande och badande så bar det av in till Nora och glassen!

              

På kvällen när vi kom hem så började vi med att laga en super god middag. Väl mätta och belåtna så plocka vi undan allt och tände alla ljus på bryggan. Kände oss lite busiga så det blev lite näckande;) Allt kändes som en scen tagen direkt ur nån romantisk Hollywood film, härligt!

      

Måste bara visa en bild på den sjuk fina bastun! Och lite övriga bilder.

      

Helgen som va, var helt klart välbehövd. DEn bästa helgen på länge, plus det fina vädret! Nu är jag avslappnad, nysolad och mår allmänt väldigt bra.hihi!

Hoppas er helg vart lika mysig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det såg jättemysigt ut ju :D var det varmt i vattnet föresten?
Puss på nosen!

2007-08-12 @ 19:04:38
URL: http://sandrakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0