THE DEVIL WEARS PRADA

Nu har jag faktist sett den och måste säga att jag blev glatt överraskad. Den va mycket bättre än alla andra måste-se-film-alla-har-sett-film. Helt klart se-om-igen material.

       


Andrea, en ung eximinerad journalist söker jobb och vägar till sitt drömyrke. Av ren tur blir hon anställd på den mest exlusiva tidningen RUNWAY. Hennes chef är en mardröm vid namn Miranda Pristley. Hon är en perfektionist häxa med väldigt bra klädstil. För att leva upp till hennes förväntningar och krav kommer Andy's nära och kära i skym undan. Ju bättre hennes karriär går dessto sämre blir privatlivet. Så hon måste välja.

Jag tyckte om den jätte mycket faktist och den får ♥♥♥ av 5 hjärtan.






Nu ska jag göra iordning mig och sen åker jag och älskling till GripsholmSlott för att njuta av vädret och sevärdheten. Ha en superbra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0