SHOEAHOLIC # 1





image1251.image1262.image1273.
image1284.image1295.image1306.


För er som inte redan visste så är jag en SHOEAHOLIC big time! Har tyvärr inte hunnit sätta in bilder på mitt senaste inköp men lugn, dom kommer. En outfit kan vara hur chick som helst men utan rätt underlag, alltså skorna, så kan man lika gärna ha på sig en gamal T-shir och sweat pants. Underskatta aldrig skor, det är Skor bär Torn. På samma sätt kan dom göra en alldaglig utstyrsel redo för party på två skeunder.  Du ser inte bara lång och snygg ut, jag känner mig hur redo som helst för att möta vad som helst i mina klackar! Kanske inte offroad vandring på 5 timmar men ni förstår vad jag menar.  Dom lyfter inte bara dig men även självförtroendet. Hitta några på asos.com som jag gärna skulle lägga till i min samling och några mindre önskvärda men värda en kommentar.


1. En svart, enkel, fest som vardag högklackad plattfroms designe. Nånting Lindsay Lohan skulle välja.

2. Peeptoe, vit sommar sko med en tidig Audrey Hepburn känsla . Vill ha! Skulle passa så läcker med en pennkjol och vit puff ärms korärmad skjorta.

3. Silver som vi alla vet är " it " färg på acessoarer. Får dina fötter att stråla! En enkel men ändå briljant snörning för den lite mer vågade, och "färglada" person.

4. Nu till dom lie mindre önskvärda men nämbara. Första tanken som slog mig var Foppa tofflan! Måste erkänna att den har en skrämande lik känsla årets sommarplåga. Fast en helt klart bättre variant för den modemedvetna.

5. Har sett dena sko överallt! och jag ser ingen skillnad, bara priset. Gillar pirat stuket som träder fram och hade inte haft nånting emot att ha på tossingarna.

6. Jag blev bara så förvånad när jag såg dessa haha! Var tvungen att ta med dom bara för och visa.  " Who in theire right mind would wear this in 2007!? Haha ett gott skratt fick jag iaf. Men visst för ett par år sen hade dom nog sålt som smör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0