SCHOOL ANYONE?

Så var de dags för skola idag me, börjar vänja mig men har dock inte haft de så stressig heller så ska väl inte säga för mycket. Börjar 12 idag som alla onsdagar på HT. Inte helt fel med tanken på att vi slutade runt 11 igår. Idags står ReligionKunskap på schemat och jag HATAR det! Helt ärligt så finns de inget tråikigare, visst att man får lära sig om andras kultur osv men jag behöver inte kunna namnet på VARJE gud och vad man ber till dom för. Det räcker med en liten sammanfattning efetrsom jag inte planerar att konvertera så är de inte till nån direkt användning utan bara en massa onödigt plugg!   Och allt de där lärde jag mig i inte bara i sexan utan även i 8:an! Men viv har de bara en gång i veckan så ska väl inte klaga........................................................................( fast de gör jag iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0