OH WHAT A DAY

Herre vilken dag! och vilket hemskt hemskt hemskt väder!  Jag börjar dagen med att göra lite frukost och ett stort kallt glas o'boy. Sen ringer S och undrar om jag vill möta upp henne i stan, vilket jag såklart ville. Kruxet var att jag han inte dusha och det kändes väl lagom kul. Mindre kul blev det när jag går utanför dörren och upptäcker att vad som såg ut att bli en kall regning dag var igentligen en VARM och KVAV dag. Hade lite brottom till bussen så han ej in och byta om. Väl på tunnelbanan in till stan så börjar jag känna värmen klibba sig under tröjan och tänker för mig själv, hur ska det här gå!?

Inte hade dom någe bra luftkondition heller nånstans. Sällskapet var lika trevligt som vanligt men jag börjar känna mig mer mer ofräsch, vilket jag absolut hatar( ! ) när man går i stan.

Ett par skor och några hudvårds produkter senare så bestämer jag mej för att nu är det nog. Jag bara måste hem och dusha kaaaaallt! vilket jag gjorde. ( Förlåt gumman, gottgör dig sen babe;P )

Så nu sitter jag här, nydushad och glad igen!  Håret har volym och luft igen, la om sminket och ren klänning fick åka på!

image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0