NYA TAG!

Ush har varit usel på blogg fronten i ett par dagar nu. Har helt enkelt inte haft energi eller lust. Har funderat en hel del nu såhär innan skolstarten och en lite blandade känslor kommer fram. Förra året var nog ett av dom värre skolmässigt. Med tanken på att när det precis böjat var jag tvungen att ta en veckas ledigt pga extrem utmattning. Det låter kanske lite konstigt med tanken på att jag bara var 17. Men under lovet hade jag tre jobb, alla hade tidiga mornar och hektiskt arbete. Men är man 17 vill man inte missa allt de roliga bara för jobbets skull, de va ju sommarlov! Så jag gjorde allt alla andra gjorde, festa, drack och sena nätter. Hade den bästa sommaren nånsin, plus det underbara vädret. 

En vecka innan skolan börlade hade jag äntligen LOV helt utan jobb, men tror ni jag sov ut? dum som jag var så hade jag inte en dag utan nånting som fanns och göra. Under tiden som jag knappt sov på två månader så åt jag heller nästan inte, var för stressad osv. Träffade mycket nytt och roligt folk så det var värt det! Jag klarade skolan nätt och jämt men med lite hjälp från en av dom absolut bästa lärarna jag känt så gick det. Men alla var inte lika förstående efetrom jag plugga hemma en del och hade " gilltig frånvaro " så var det många som undra men det var föraa året! 

Nu gäller nya tag och ett nytt läsår! 

Kommentarer
Postat av: Moa

haha jag drömmde om dig i natt :D

2007-08-22 @ 10:26:53
URL: http://gunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0