MUSIC BABIE MUSIC!

Jag vet inte om ni har tänkt på det men MUSIK, kan i nästan alla lägen göra en glad och på bra humör lr ge den sista glöden för att klara av nånting. Som idag hade jag en ganska jobbig dag på jobbet, den var lååång och allmänt seg. Så på tåget hem så tryckte jag på Mp3n och sakta men säker började den stressade känslan gå bort. Efter ett tag såg jag tom. fram emot att jobba imorron också!

Jag är en stress lisa och musik kan lugna ner mig som inget annat, inte ens choklad kan slå det! och alla som känner mig vet att jag älskar älskar choklad.

Jag skulle verkligen inte klara mig utan bra musik. Och jag är en sån som måste lyssna på texten riktigt noga, vilket kan göra den såå mycket bättre, och så mycket sämre ibland. Nån som håller med?

Måste bara berätta om gårdagen. Jag slockna vid ca 18.40 och vakna av att Håkan på jobbet ringer och undrar vart jag är? haha guess what, jag sov och hade inte vaknat av klockan. Hade en så otrolig dröm som jag inte tänker gå in på detaljer. Men härlig var den!

Nu är min bror och hans familj här så jag får sluta blogga och vara lite social. Det vill säga om jag inte hinner somna först;)

         image66


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0