MMM MAX!

Idag hade vi samhäll som sista lektion och vi fick gå lite tidigare, härligt! Så nu är jag hemma hos älskling och när han kommer hem så ska vi nog ut och gå lite...lr Jag går och Han springre. Efter de ironiskt nog så har vi bestämt oss för MAX hamburgare! hihihihihihihihi ååh så busigt! älskar Max!!det är ju såå himla gott och när man inte ätit de på ett tag så blir de lite exrta gott och jag blir helt lycklig av att tänka på de! Mohaha äkta matvrak! Men just därför har jag börjat POWERWALKA som alla pratar om. De är riktigt skönt faktist. Och inte alls lika ångestfyllt som att springa. De känns oftast skönt och tänka " ikväll ska jag ut och gå lite "  istället för " ikväll måååååste jag ut och springa -jag-dör-hellre-men-åt-ju-den-där-chokladbiten-ÅNGEST-och-de-är-bara-därför-jag-springer. Hahah den blev lång!


Thought for the day: Have no fear when the waters rise We can conquer this great divide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0