LURAD!

haha som ni kanske sett så orkade jag inte lägga upp mer än två bilder men är hemma nu så väntar bara på att älksling slutar jobba så kan han skcika över resten så ni får se de fina Gripsholms Slott. Och lite Sofie och Älskling.

Andra dagen i skolan : Vi började med naturkunskap, helt ok faktist. Kjell våran lärare verkar helt OK och absolut bra lärarmaterial. Vi ska nog komma överens. Sen efter en och en halv timme så får vi rast och sen va de dags för bild! Med tanken på vårt blivande yrke så fick vi inte möjligheten att välja bland Musik & Bild. Utan vi fick BILD som sagt PUNKT. Men tur för mig att jag gillar bild, har ett alldeles eget skiss block med diverse skisser. Nu va det faktist ett tag sen jag målade, lite synd. Kan nog lägga upp lite bilder sen på några av mina verk .

Sen slutade vi faktist och kvar återstod lunch, min favorit del ! Så nu är jag hemma.

Update på bilderna vet jag inte riktigt när, måste själv komma ihåg att påminna honom ju haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0