LÖNEDAG

hihi älskar lönedag! känner man sig rik igen, men känner jag mig själv så vet jag att den känslan inte varar länge fetresom jag antagligen kommer köpa en massa saker. Men de är ju så kul! Fast de mesta går ju till resan.

I helgen har vi pratat om att åka till ett jätefint slott, gå på grönan osv, sista helgen innan skolan! Det måste firas och inte ens sekund får vara tråkig ju. Jag är medveten om att inte många börjar den 27:de utan började redan i veckan men de gör inte miiig nånting. Ska även försöka träffa M, saknat henne massor i sommar. Båda har haft fullt upp så precis som förra året träffas vi precis innan skolan tar fart. Då har man massor att prata om och en känsla av att de blir en lååång fika. Mysigt!

Nu ska jag äta frukost och byta om och sminka mig lite, vänta på att S hör av sig och sen åka en sväng in till stan. Efetr det är de raka vägen hem till älskling och motionera ( NEJ inte de perversa ni tänker på..........än iaf ), Seeen får vi se vad som händer. All I got so far.


image148
Thought for the day: You've got to let your feelings show. So smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0