Jaaa...?

Lite mer tankar ang. skolstart. Våra lärare kunde inte vart mer noggrana att påpeka hur  svårt de 3:dje ( ?? ) året kommer bli, de ska ju vara de lättaste men ICKE! Här är de hårda tag som gäller och de känns ju sådär lagom kul, MEN som sagt så får man inte börja tänka negativt redan nu.  Det bästa jag kan komma på är att INTE skjuta upp läxor prov osv. ANVÄNDA min kalander och inte bara titta på den, kort och gott, Planera. Vist låter det bra, men ju närmare man kommer planering dags så låter hela iden URDUM eftresom varför ska man börja plugga idag om jag kan slappa idag och börja i övermorron?? hallå!? jag är 18, kan inte vara föör seriös än inte......de kommer........lr?

Men jag har lovat mig själv att försöka iaf för min egen skull. För på så sätt har man oftast hela helgen ledig och man får koll på läget, och de är nånting nytt för mi hahA!

mmm...måste nog fotrtsätta tänka lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0