HAVE TO HAVE!



                                                                image118




S gjorde en mycket bra lista på saker coh ting som vi alla nog inte skulle klara oss utan i vardagen. Så jag tänkte göra min egen lista.

♥ Mobilen
♥datorn                           
♥hörlurarna

Det absolut värsta som kan hända påvägen till skolan är att jag glömt ( !! ) mina hörlurar till mobilen. Sånt kan förstöra hela förmiddagen och sen efteremiddan när man är påväg hem igen. Jag klarar inte av att sitta på pendeltåg eller buss utan musik. Älskar att trycka på radion eller walkman och bara sluta ögen åh sen stressa av, bara andas ut och låta musiken göra resten.  Prata om det i ett tidgare inlägg om hur stor skillnad musik kan göra när man är nere lr stressa.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gumman! du måste gå in på min blogg och lyssna på en underbart fina låten jag hittade :D
Man får rysningar!

2007-08-15 @ 20:33:35
URL: http://sandrakarolina.blogg.se
Postat av: Moa

trevligt igår Sofie :D hahah det tog ett tag innan jag kom ihåg vad din blogg hette. haha minnet var inte på topp igår! men sen klickade det till :D ha det bäst gumman!

2007-08-16 @ 12:41:30
URL: http://gunke.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0