GRÖNALUND

Hej hopp!

Har jobbat idag som vanligt, gick upp 5 istället för 4 eftersom min käre mor var så snäll att hon skjutsa mig till jobbet, jätte tacksam för det haha! Morron trött som jag är.

Efter jobbet åkte jag det tre fyra busstationerna in till Gröna lund för att där vänta i 40 min på Mamma och resten skulle ta sig in. Det var min (halv) bror med familj, vilket betyder att min underbart söta brosdotter var med. Hon fick ett åkband och vi andra köpte kuponger.

Jag trode att jag skulle få åka nyckelpigan femtioelva ggr om men så blev det inte! Smart lr elak som jag var så lurade jag med henne på både kvasten ( den nyaste i grönalund familjen) och popexpressen som var hosted by The voice. Spelade bara bra musik och fort gick det!

Frammåt ett två så sprack himmlen upp i solsken och vi åt lunch i gräset vid vattnet, underbart! Hela förmiddagen har bara varit så skön och man glömmer bort ibland hur trevligt det kan vara att umgås med familj och släkt.

image67 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0