GODISMONSTER

Kom nyss hem för nån timme sen, var nere och köpte goodis i den nya STORA godisbutiken hihi, Jag och min bror tänkte vardags svulla lite nu innan skolan börjar när man måste bli seriös igen haha!  '
                                                                                                                                                      image101 

En liten dikt jag hitta :

Mmmm....
vatten forsar i mina öron
jag känner vatten dropparnas värme omge min nakna kropp
strömmar från halsen ner över bröstens kurvor och sen slingrar sig runt benen
varje muskel ger efter
lugnet sprider sig
pulsen saktar ner och ögonenlocken sluter sig
tankarna blir suddiga, dom domnar bort


....................jag önskar att tiden stod stilla


En perfekt beskrivning av en underbar varm och lång dush. Jag skulle nog kunna dusha i timmar om jag hade tid. Bara stå där och njuta, låta tankarna flyga iväg och bara bry sig om INGENTING.  Efter soliga dagar är det super skönt med en sval och kall dush. Kyla ner kroppen liksom.

Kommentarer
Postat av: M

Det här kan ju vara det sötaste godismonstret som skådats, vilken liten sötnos du är;)
/M

2007-08-13 @ 16:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0