FÖRSTA SKOLDAGEN

Hej hopp! känner mig inte alls som de nervvrak jag var igår haha! himla tur det, fick dock reda på att jag kommer missa en danmark resa me klassen och företags intervjuer. That sucks men som tur är så känner min älsklings pappa lite folk så kan nog få ihop lite möten iaf, " fingers crossed". Och tråkigt me Danmark men tirkiet är inte mycket sämre de inte! hihi, tror hela veckan kommer gå otroligt långsamt för de brukar dom göra när man väntar på nåtning kul! fast de är de värt ;)

Jag lovar att bilderna är påväg, senast ikväll kommer dom upp!
löv jo




Första skoldagen gick för allmånt bra. Kändes lite smått deppigt men samtidigt lite spännande. Måste bli pluggis iår..men de ordnar sig!

Kommentarer
Postat av: Moa

ska du till turkiet? :D

2007-08-27 @ 16:05:36
URL: http://gunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0