ENOYD

Ush ibland har man sånna där dagar när man bara är jätte irriterad. Fast en Sofie med lågt blodsocker är nog sneppet värre haha! Får inte jag äta när jag behöver så går jag i taket och ingen går säkert då, inte ens brad pitt om han skulle vara i närheten.  Tricket är att man försöker säga så lite som möjligt och tänka så lite som möjligt. Och det brukar ju fungerar tills nån bara BER om ett utbrott precis innan maten. Men sen efter lite Love in my tummy så blir jag en ängel igen. Det är som två helt olika personligheter måste jag nog säga. Hemskt! Har ni samma problem?

  Jag har iaf precis kommit hem från jobbet och vi funderar på Pride-festivalen, inget jag gjort förut så kanske vore lärrorikt? Och efter grönalund besöket igår vill jag dit igen men med kompisar istället och lite senare så man kan åka hur mycket som helst.

Vill ju inte sitta inne och uggla nu när solen kommit!

Ha de bäst!  image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0