DAGBOKEN

Måste säga att det här en min absoluta favoritfilm! Den har allt, romantik, glädje, tårar och drama.  Man kan se den om och om igen. Rachel McAdam gör en grym insatts och ingen tror kan spela rollen bättre än henne. Det här är ett absolut måste! 


Känner ni igen killen? Det är han som splear Young Herkulese, Och                                        image59
visst ser han bra u på lite senare år.
En riktig heting enligt mig. Jag och S
är film tokiga så självklart var det hon                           
som presentera mig för den här.

Det är inte enbart en tjejfilm men det är
nog helt klart majoriteten av tittarna.
                                                                      


                      

Kommentarer
Postat av: Linda

den vill jag se
:) KRAM

2007-08-02 @ 18:16:44
URL: http://hagmanlinda.blogspot.com
Postat av: Josefin Granath

jag har också recenserat den här filmen, den är grym!

2007-08-03 @ 22:25:44
URL: http://josefing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0