BILDER

ok inte riktigt än..men om några min, dom är på G! Min älskling är lite seg så de dröjer ett tag men som jag lovat så kommer några idag, lägger nog ut lite mer imorrn oxå.

Är så galet trött, sov inge bra inatt...vet ej varför men jobbigt var det! Helt alldeles super trött nuu och väntar faktist på massage men pga. Dom joly's happy hour så får jag vänta lite till.

Signa mitt intresse för APU i London idag, alla söker nog så FAT CHANSE skulle jag vilja säga men kan ju alltid försöka. Låter spännande iaf. 

Blev så himla sugen på naturgodis nu! just nu oxå innan sängdags:( mupp..får köpa lite imorron hihi(A)



tick tack tick tack tick tack tick tack ticka tack.......NU kommer dom! haha men blev inte så många som jag trode, vi glömde bort kameran!




  

Kommentarer
Postat av: Moa

åå va roligt :D
Haha jaaaa, jag måste berätta! it's a funny story. vi hörs ikväll? PUSS!

2007-08-28 @ 08:37:27
URL: http://gunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0